Având o vechime de peste 25 de ani în producția de bijuterii din metale prețioase, firma Coriolan deschide cel de-al cincilea magazin într-unul dintre cele mai cunoscute centre comerciale din România, Palas Mall din Iași. Această decizie de expansiune vine ca rezultat al evoluției companiei din ultimii cinci ani.
Începând cu anul 2017 și până în 2020, Coriolan a primit finanțare prin Programul Operațional Regional 2014 – 2022. Investițiile au vizat dezvoltarea producției prin echipamente, noi linii de producție, modernizare și programe informatice specifice. Valoarea totală a proiectului a fost de 6 323 693,89 lei, din care valoarea eligibilă a fost de 5 310 211,45 lei.
Bijuteriile Coriolan sunt disponibile în România, în magazinele proprii din Iași și București, dar și într-o rețea de peste 100 de redistribuitori. O dată cu dezvoltarea liniei de producție, Coriolan a decis că este momentul să pășească și pe piața internațională – în primă fază cu participarea la VicenzaOro. Așadar, în 2019, Coriolan a devenit primul producător de bijuterii cu capital 100% românesc care a participat ca expozant în cadrul VicenzaOro.
VicenzaOro este cel mai mare târg de bijuterii din Europa, locul în care se întâlnesc cei mai importanți jucători din lumea aurului și a bijuteriilor. Acest târg stabilește trendurile în materie de stil și design pentru bijuterii.
Anul 2020 a adus noi investiții și o expansiune în ceea ce privește unitatea de producție Coriolan. Vechea locație nu mai corespundea cu nivelul și ritmul de dezvoltare ale companiei. În plină stare de urgență, la începutul pandemiei, Coriolan s-a mutat într-o nouă unitate de producție, astfel eficientizând pauza forțată cauzată de pandemie.
Directorul companiei, Dl. Ing. Aurel Mânzățeanu, a fost prezent și a coordonat toate echipele de constructori, instalatori și electricieni implicate în proiect, din dorința de a oferi Făurarilor de Fericire condiții de muncă de care să fie mândri.
“Am vrut ca ei să vină cu drag la serviciu. Acest aspect este foarte important, deoarece știm că ei își transpun sufletul în bijuteriile pe care le lucrează, iar starea lor de spirit este foarte importantă.”
Dacă producția Coriolan a avut parte de o nouă casă, anul 2021 a reprezentat o piatră de hotar pentru magazinul online Coriolan și anume lansarea noului site www.coriolan.ro .
Scopul principal al noii interfețe a fost să ofere iubitorilor de bijuterii din România, și nu numai, o experiență mai intuitivă. Magazinul online Coriolan are un aspect fresh, o navigare îmbunătățită și o serie de funcții care oferă o experiență general de impact, atât pe desktop, cât și pe mobil sau tabletă.
Elementul de noutate a fost adus de faptul că permite achiziționarea verighetelor online, platforma având în spate un concept complex de estimare a gramajului verighetelor și a prețului de vânzare. Totodată, noul magazin online Coriolan a urmărit și prezența internațională a brandului, bijuteriile producătorului român putând fi comandate și livrate în orice țară din Uniunea Europeană. În 2022, Coriolan a lansat pe site și serviciul de Live Shopping.
Design-ul noului magazin Coriolan din Palas Mall a fost realizat de către Studio Edda – Istanbul, un studio multi-disciplinar care oferă servicii complementare din domeniile arhitectură, design interior, visual editing, creativ consulting, brand experience design.
Locația Coriolan propune o experiență specială, care să rămână bine întipărită în memoria vizitatorilor. Conceptul care stă la baza magazinului nu a inclus doar elementele arhitecturale și de design interior, ci a fost extins și asupra muzicii care este redată în locație, parfumul care întâmpină vizitatorii și ținuta consilierilor Coriolan.
Noul magazin Coriolan din Palas Mall este deschis vizitatorilor începând cu data de 24 iunie 2022, oferind o gamă largă de bijuterii cu pietre prețioase, inele de logodnă și verighete. Selecția de piese a fost atent realizată, pentru a oferi celor care trec pragul magazinului bijuterii de calitate superioară, realizate în România.