Atelierul Produselor Creative – sau cum incurajam tinerii creativi

Reading Time: 1 minute

Se spune ca tinerii sunt creativi prin simplul lor avantaj ca sunt tineri. Noi insa credem ca exista tineri care isi cultiva creativitatea, care isi dedica timp, energie si entuziasm dezvoltarii unei idei.

La Atelierul Produselor Creative, au fost 5 zile de invatare continua, de lectii predate de specialisti in domeniu, de sfaturi bazate pe multa experienta relevanta, discutii bine argumentate, calcule matematice si minti deschise. Au fost 5 echipe castigatoare din 5. Au fost 4 Mentori (Andrei Rosca, Cristian Manafu, Marius Ursache si Emanuel Martonca) care le-au impartasit participantilor idei mai pretioase decat orice bijuterie.

Incepand de la concepte precum USP (Unique Selling Proposition), valoarea unui brand, si pana la analiza atenta a curbei valorii unui start-up tinerii au putut invata cum sa-si administreze mai bine ideile si cum sa le puna in aplicare intr-un mod eficient.

Am fost alaturi in fiecare etapa a pregatirii acestor tineri, sprijinindu-i la fel cum sprijini un copil in primii lui pasi. Credem in tinerii care isi doresc sa-si depaseasca propriile limite, care incearca in mod constant sa reuseasca, sa implementeze idei, sa se autodepaseasca.


Multumim celor de la Fondante pentru realizarea videoclipului.

Asociatia Industrii Creative este o organizatie non-guvernamentala care promoveaza si sprijina industriile creative si culturale din Romania.

Coriolan inseamna pasiune, promisiune, dragoste si poveste. Coriolan iti povesteste despre aur, bijuterii si alte zane bune, pentru ca tu sa afli cele mai noi informatii, sa primesti cele mai bune sfaturi de la specialisti si sa te poti bucura de recomandari pentru bijuteriile potrivite tie sau celor dragi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *